miercuri

dreamz

M-am trezit... doar 3 ore de somn...si mă simt bine... cine ma cunoaste se inchină chiar de nu e creştin... in plus am visat atat de frumos, incât m-aş culca la loc... dar vreu sa-mi descriu starea, cred ca asta fac in general aici pe blog.
Visul era ceva in gen Miracolul de pe strada 34, toţi prietenii imi sareau in ajutor, toate secretele-mi erau dezvaluite si spre surprinderea mea erau acceptate, toate greutătile erau depăşite toţi puneau mâna îşi uneau eforturile să mă ajute pe mine.

M-am trezit zămbind si cu energie, lucruri ce-mi lipsesc în general, bine m-am trezit doar cu atât deşi imi lipsesc atât de multe, dar in loc de coşmarurile şablon pe care le experimentam, sau visele stereotip... gen ( urăt! ... gen - gen -gen ) tipul solid care nu cade din pumnii mei, eu-copil, gemene...cam alea toate din videoclipul lui robbie, am avut altceva.
Cel mai urăt coşmar la mine e destul de greu de descris, îl experimentez de obicei când îmi este foarte rău şi constă in percepţia mea asupra tavanului şi a pereţilor... senzaţia este ca ele se depărtează fără să se mişte sau eu mă micşorez nu-mi dau seama, dar la un moment dat pot privi imaginea atât prin ochii mei cât şi din exterior ca şi cum ies din corp.
La cât de depresiv am fost aseară şi mai toată săptămâna asta, mă aşteptam să visez urăt...totuşi asta.. nu cred în autosugestie... eu n-am reuşit ever să găndesc pozitiv...

Nu cu mult timp in urmă îmi pierdusem interesul pentru sex... iar se închină lumea, cu două măini...sau mai bine zis cu şase in cazul meu... nimic din femei nu-mi mai capta atenţia...nici măcar cei mai frumoşi bărbaţi... nici cele mai fidele ajutoare ale mele - actriţele p0rno nu-mi mai stârneau nimic... ni-mic.
Tot aşa din senin... baaang se dă uşa de perete... cel mai erotic, cel mai wet wet wet, mmm mmm mmm dream de vis pe care l-am avut... imi pare rău... nu-l zic, ţin pentru mine... ideea e ca mi-am revenit aşa de puternic ca vreo două zile mergeam ca şi cum aveam legat un pitbul sub curea... trăgea, lătra, cerea de măncare.

Cu foarte puţină legătură cu ce am scris mai sus, imi place sa gătesc... insă din lipsă de fonduri, trebuie să fiu foarte inventiv, şi foarte inspirat să reuşesc să mănânc bine şi gustos. In ultimul timp pot spune că am reuşit... am o rolă de caşcaval... tot ce fac... la sfârşit rad caşcaval peste.
Astăzi iar la telejurnal... peste ouă, cartofi, paste, orez, sandwich-uri, cam tot ce are gust de măncare, pac la sfârşit... rad caşcaval. De fiecare dată ma intreb dacă nu exagerez. Ba chiar mi-am făcut si un dialog imaginar...

- Bă caşcaval pe toate alea... dacă ai o femeie acum... razi şi pe ea puţin caşcaval să fie mai bună?
- Nu mă... dacă aş avea... aş rade din ea peste viaţa mea să mi-o fac mai bună....



sweeeeeeeeeeeeeeeeeeet    lameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu