miercuri

scenarii

 Glumeam cu cineva ca mi-ar placea sa-mi iau 2 colege de apartament, si daca tot fabulam, am plusat si-am zis ca o sa-mi iau 2 asiatice. Da 2 asiatice de preferat filipineze, sau macar coreence ( precum  Sun din Lost). Am glumit, m-am hlizit in jurul subiectului apoi am plecat in carrefour, iar acolo ce sa vezi...2 asiatice. Nu cred ca erau filipineze, nici coreence, nici thailandeze, sincer aratau a chinezoaice din europa-niro-dragonul rosu, dar erau totusi Asiatice. Le privesc, le masor putin din ochi... micute galacioase hlizite. Ce sa fac? Cum sa ma bag in seama cu ele, sa le spun ce? Ma mai uit eu la ele apoi le las, dar aveam impresia ca ma urmaresc ele pe mine. Ma duc eu pe un raion, hop si ele dupa mine, iau eu un suc, se opresc si ele si iau la fel. Mai sa fie...sau mi se pare? In fine, trebuie sa mi se para.Plec la casa ma pun la rand, incep sa-mi dau la scanat tampeniile cumparate, cand colo in spatele meu micutele chinezoaice se pun si ele in spatele meu la coada. Si tot vorbeau si tot radeau, aveam impresia ca vorbesc despre mine. Imi fac curaj ma intorc spre ele, iau aer in piept... oftez si ma intorc la loc, ca un las, sau ca un om normal la cap...nu stiu.
Da, strugurii`s acrii, si cred ca micile chinezoaice sant amare. Vorbesc tare, nu cred ca-s gospodine, sigur nu stiu sa faca ciorba, plus ca daca le dadeam o camera, era foarte posibil sa o suprapopuleze, iar eu acolo am parchet pentru trafic redus.
 Apoi, m-am gandit ce-i mai interesant mai atragator decat 2 asiatice ( nu, nu 3 asiatice), inclin sa cred ca 2 suedeze. Sant discrete si totusi mereu vesele, sant politicoase si totusi indraznete, ce mai...sant Nordice. Plus ca suedezele astea ar avea relatii la volvo, la ikea, la ... ce mai e suedez pe aici, si ar fi mereu binedispuse, zambitoare...da suedezele s-ar potrivi mai bine.
 Deci, in aceasta seara, in fata blocului, la intrare .... pam pam... 2 suedezeee...incercau sa descifreze tainele interfonului. Le las sa se mai chinuie, le admir... perseverenta, apoi salvator scot cheia. Va rog poftiti sa va admir si din spate. Fetele imi arunca un multumesc foarte stalcit dar cu un accent...superb, eu le arunc un " where are you girls from"...wow Sweeeden...n-as fi zis, apoi ele tematoare probabil sau claustrofobice de lift, se indreapta spre scari. "You look in a good shape you don`t have to run the stairs" ele hihihi, hehehe ok...intram in lift. Lifturile noastre, ca-s vechi, ca-s mofturoase, nu duc mai mult de 240 de kilograme. Eu cu toate c-am slabit ceva in ultima vreme, tot sant cu greutate, ele nordicele nalte ca bradu si ele, pleaca elevatoru si cand sa bage-n a 2-a...mda ati ghicit am ramas cu suedezele-n lift. Ele curajoase precum vikingii, eu curajos ca tot romanu ce otravea femeile si ducea fantanile-n munti la orice razbel...in fine, da...puteam sa zic ca nu stiu sa trag de infama rotita si sa deschid liftul, dar n-am avut tupeu, era inghesuiala mare... trebuia sa le salvez ... of of .
Ma rog, partea buna ca stau cu mine-n bloc, partea nasola e ca...ma rog nu cred ca exista si o parte nasoala, decat sa sa fi razgandit chinezoaicele.

3 comentarii:

  1. Deci la Carrefour au chinezoaice. Hmm...2 la pret de una? Cred ca mai astept oferta cu barbati elvetieni. 1 la valoarea a 10. ;)

    Imi plac improvizatiile tale. Apropos, ce "mananci"?

    RăspundețiȘtergere
  2. Baaaai frate mai bine te dadeai la chinezoaice , ca alea stiu sigur sa gateasca si sunt si gospodine ...cu suedezele e nasol ca la bautura te baga sub masa...(eu sunt topit dupa asiatice).
    Acum un an parca, a fost un festival al Tailandei organizat la muzeul satului din Bucuresti si am fost si eu special si sa fi vazut acolo bunaciuni de asiatice numai una si una. Si culmea ca erau fetele foarte inalte subtirele si frumoase foc ,toate imbracate in costume traditionale .Si inainte sa-si inceapa reprezentatia pe scena , am observat ca una din ele care statea pe o bancuta in fata mea (chipurile se aranja intr-o oglinda micuta)de fapt se uita la mine zambind , ia eu ...off fraier ...regret si acum ca nu m-am bagat in seama cu ea .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. lasă mă, o sa mai fie festivaluri&festivitaţi

      Ștergere