marți

tentă erotică, duios & educativ

Gura ei parcă îmi săruta urechea. Înălţată de tocuri, întindea gâtul lung. Vorbea calculat, fără nici o ezitare. Ca un anunţ plătit la cuvânt. Despre acutizarea plăcerii în momente neaşteptate. Despre lună plină, hedonism şi păcate. Şoapte aruncate ca săgeţile la darts. Toate mă nimereau adânc, în paişpe.  Îmi muşcam buzele fără să vreau. M-am întors să zic şi eu ceva. Parfumul m-a distras, mi-a ucis replica. Cu gura întredeschisă, stăteam nemişcat. Am închis ochii, aşteptând un sărut. Am simţit apropierea, furnicături pe buze. Nu.. era doar o geană clipind. Doar geana ei pe buzele mele.

Am tras capul, mi-am rearanjat pantalonii. Eram pagină îndoită, semn de carte. Eram casa conspirativă după percheziţia autorităţilor. Din sertarele deschise îmi cădeau secrete. Cu ciudă i-am furat clama. Părul frumos se revarsă în cascade. Intoarsă, mă priveşte peste umăr.  Dau câteva şuviţe la o parte. Mă apropii de ceafa ei dezgolită.  În gură am nori de salivă. Cu geana îi ating uşor urechea. Apoi cu buza îi cad pe spate. Geme încet, îşi face coloana arc. Se propteşte cu fundul în mine. Îşi ridică mâinile, îmi caută faţa. O sărut apăsat în podul palmei. Palma ei sărată îmi mângăie gura.

Am îngenucheat între picioarele ei deschise. Mi-am lipit obrazul de fustă. Măinile mi-au urcat pe copsele ei. Am trecut încet de linia ciorapilor. Am dat de elasticul chilotului tanga. Am tras fără grabă de el. S-au oprit întinşi la nivelul genunchilor. Cel mai senzual A îmi zâmbea. Apoi m-a întrebat dacă am prezervativ.

5 comentarii:

  1. si tu...de-acolo din genuni, pardon genunchi ai scapat o injuratura scuipand cu ciuda " ptiu! ptiu!uite ba al dreacu ce-am uitat!"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. parţial ai dreptate. eram în genunchi, scuipam ptiu ptiu, da nu pe jos. că nu-i frumos.

      Ștergere
  2. dahhh! asta insinuam si eu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Scrii la fel de dulce si lenes, asa cum e o soapta dupa ureche. Mi-era dor de tine. Mi-e dor de gasca veche de pe Polimedia.
    Irina

    RăspundețiȘtergere