miercuri

Crina

Hai sa va zic cu Crina. Crina era belea. Micuta, cu un posterior fasnet, tunsa scurt cu o ceafa sarutabila si cu fata deasemenea, Iepuroaica se tinea tare…eram inca la pionieratul saruto-maniei nu reuseam sa-i sparg apararea bazata in special pe indiferenta. Ne intalneam ocazional… tot ocazional imi raspundea la salut. Daaar… na belea ne intalnim la mare… ea cu o prietena foarte buna eu cu un prieten foarte bun si pe deasupra bun prieten cu prietena ei…intelegeti ? hai ca nu-I greu 2 cu 2 din care 3 dornici de socializare … Crina ca de obicei cu starea ei glaciara eu mai aveam un pic si aplaudam ca foca pentru putina atentie eventual o hamsie. Nimic. Hai Crina dansam? Nimic… Hai Crina sa ne plimbam …Nimic.. Hai Crina Hai … Nimic.
Ete flosc frigido…
Partea nasola e ca ceilalti 2, astia oameni compatibil zodiacal domne` …. Nu mai aveau rabdare, aoleu … taiau aleile pe spatiu verde… se grabeau la hotel… votasera ei cu o majoritate foarte simpla sa “inoptam” toti patru in aceiasi camera de hotel…adica a lor a fetelor.

Ajungem la Hotel… Crina … pentru numele lui Dumnezeu… Nimic… bine Crina eu ma duc sa-mi iau de baut. De baut: Gin, Kinley, Lime-uri. De fite: Tigari de foi cu aroma de cirese. Stare scenica: boticul cazut- parul ravasit- oftaturi prelungi. Intr-un colt pe fruntea mea se putea chiar citi: Ratusca cea urata.
Si dai si bea si dai pufaie si dai ofteaza. Crina sictirita de activitatea copatibililor zodical iese pe balcon dupa mine.  Vrea gin. Vorbim. Ma ia in brate. Nu-mi dau seama daca e de frig – sau de altceva. Ma roaga sa mergem in pat. Nu-mi dau seama daca e de somn sau de altceva. Totusi merg. Ca sa stiu de ce merg zic:
 “ Crina – sunt de 2 zile la mare- n-am dormit am mancat tampenii am fumat am baut” 
 “ asa si ? “
 “ Pai o sa-mi miroasa gura”
 "pai du-te la baie vezi ca e periuta mea acolo"

Ok, nu de frig - nu de somn.  Periuta ei de dinti. Crina... Crina. Ma spal strasnic pe dinti apoi ma grabesc in pat langa ea. O cuprind in brate ... imi afund nasul in ceafa ei...si adorm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu