miercuri

duioase si educative

 m-a prins…
dar cred ca m-am lasat prins… si brusc m-am trezit la realitate..
oricum ce faceam chiar daca nu ma prindea, o mai puteam privi in ochi, sarutul ce ma scufunda intr-o mare de liniste si implinire mai putea fi la fel, te iubesc-ul era la fel de ingenuu si de curat ca recitat dintr-o litanie sfanta?
Da… nu ma doare ca m-a prins..acum ma doare ca s-a intamplat si daca ma gandesc ce s-a intamplat e reactia normala a starii de fapt dintre noi… normala? Esti tampit ? normal era sa nu se intample asa ceva…normal erai sa-i spui… ce sa-i spui? ca ti-e frica.. frica de ce? Cat mai vrei sa traiesti in trecut… de ce nu intelegi ca viata merge inainte, de ce dai cu piciorul inca unei femei doar ca esti…un irecuperabil...un pansat...ce esti ma tu de fapt… un tradator?
Da…asta o doare tradarea…si minciuna… doar ti-a spus ca fantezia ei e sa te priveasca facand sex cu alta femeie si n-am inteles-o si n-am crezut-o, ea care ma iubeste atat si e atat de posesiva m-ar da alteia si sa se bucure ca-mi place… da boule te-ar fi dat bucurandu-se de placerea ta, atat timp cat o iubesti si o respecti ar face orice pentru tine… eu o iubesc oare? Daca o iubesc cum am putut face asta…cred ca n-o iubesc … dar daca n-o iubesc de ce acum as da orice sa nu fi facut asta… orice as da sa nu se fi intamplat…sau macar sa ierte…sa uite nu e cu putinta.
Wake up... esti un bou atat de bou incat macar aveai o sansa daca erai la picioarele ei cerand iertare dar nu… esti consecvent… in prostia ta si in mandria ta.
Dar asa ai tinut-o langa tine, asa ai facut-o sa te iubeasca, arogant, facand mereu pe durul si pe inabordabilul, incojurat de ispite…mereu cu nasul pe sus atat de indiferent incat niciodata n-a stiut daca o vrei cu adevarat in viata ta sau esti doar un pasager in decorul ei, dorind sa ajunga la alta destinatie decat la cea care merge ea, chinuita mereu de spectrul separarii, si straduindu-se constant sa nu te piarda si sa te apropie de ea, incercand sa cucereasca ca o iedera un perete, caramida cu caramida, iar tu mereu cu doi pasi in spate, nicidecum scuzandu-te ca nu mergi cu ea ba chiar certand-o ca ea merge prea repede si te lasa in urma iar daca voiai cu adevarat sa ramai in urma si sa scapi de ea, asa ai reusit.. dar urma e sumbra ca o urna... asta vrei?
Da… voiai sa scapi remember? Aveai cold feet, senzatia ca esti înşeuat… tu calutul care odata scapat din grajd vrea sa alerge liber pe campii si nu se mai poate oprii din alergat… catre ce alergi? Unde te duci? N-ai obosit?
Acum trebuie sa alerg la ea, nu pot lasa lucrurile asa, orice despre mine dar nu ca n-as avea inima, si acum mi-e plina de regrete.
Am plecat ca un las dar n-o puteam privi in ochi si nu-i puteam asculta ironiile… dar ce pot sa-i spun… ca am facut-o pentru ca am crezut ca she`s not The One. Exista asa ceva, ai simtit-o pe pielea ta in mod repetat ca nu exista… si totusi tot cauti, tot alergi… n-ai obosit? Poate intelege asta? Si ce… sa-ti zica ok te inteleg ramai cu bine… asta vrei?
Ca sa stii ce vrei trebuie sa stii ce nu vrei si acum recunoaste ca nu vrei sa o sti asa…nu vrei...hai ce mai stai… alearga la ea.
Unde e… in Herastrau pe banca noastra nu s-ar fi dus la ora asta pe frigul asta… intr-un bar nu e genul ei… cand e suparata ea fuge de lume… la prietena ei Ada nu s-a dus… n-ar fi suportat sa auda de la ea ca a avut dreptate in legatura cu mine… stiu il sun pe idiotul ala de la munca de la ea… si poate -mi spune dupa Gps… dar la ora asta… si asa ala nu ma inghite deloc si mereu l-am suspectat ca-i lesinat dupa ea.
 Asta e desperate times desperate measures…

-Poftiiim Predeal… esti sigur…da ti-am spus ca am suparat-o tare...nu te ingrijora nu ma duc la ea, doar voiam sa stiu ca e bine, ma gandeam ca a patit ceva, nu... nu ma duc la ea... stai linistit doar o sun...nu-i spun ca stiu unde-i.

Mersi boule…daca-ti placea de ea ti-ai ratat sansa… dar eu ce sanse am… nu stiu… las-o nu poti sa o faci fericita… poate poate altul.
Nu! O vreau… nu vreau sa se termine asa.
Nu trebuia sa beau… imi dau seama ca-s baut si conduc atent dar… macar sa mor in drum spre ea… da… ar fi romantic… m-ar ierta stiind ca am murit incercand sa-i cer iertare… parca ma vad intro rezerva de spital imbracat in ghips din cap pana-n picioare cu ea la cap spunandu-mi sa ma fac bine si ca ma iubeste.
Si totusi Predealul invaluit in somn si ceata e voalat de lumina farurilor mele…se face dimineata, trebuia sa iau ceva…flori? Da… cale ca doar a murit ce era intre noi…
O sa intru la ea in camera, era atat de frumoasa in rochia de dantela si chipul ei trist si amar era atat de sarutabil, o sa intru la ea in camera si poate doar prezenta mea i va fi de ajuns, o sa-mi sara in brate si o sa ma sufoce cu sarutari, o sa-i strivesc iarasi sanii ei dulci pe pieptul meu, o sa simt iar caldura deliranta a trupului ei si-o sa-mi sopteasca iara in ureche printre icnete de placere ca e doar a mea…
Sper din tot sufletul sa fie adevarat ca supararea e cel mai bun afrodisiac, la mine e, o doresc atat de mult, nu pot sa inteleg cum acum cateva ore am dorit alta femeie…
413 … e cu ghinion. Imi strang pumnul atat de tare si dau sa bat sub 413 dar… nu pot.
Daca bat si deschide si odata cu asta se deschide si un capitol nou in viata mea. Da, daca vreau un nou capitol in viata mea, ea trebuie sa fie aleasa. Sa o cer de nevasta? Acum? Va fi o mama buna? As vrea enorm o fetita de la ea, sa-i semene leit cu rasul ei cu mersul ei da… esti un orb… de ce n-ai vazut asta pana acum… oare v-om putea sta la batraneti pe veranda dupa ce am culcat nepotii si glumind pe tema asta… auzi tataie… ia zi daca iti e dor cumva de fufa aia cu care m-ai inselat… poate se tine mai bine ca mine, ai cautat-o??
Da… asa sa fie! Deschide-te 413 si da-mi fericirea s-o am...
Strang pumnul din nou si bat in 413. Trezita din somn cu parul ud si din pacate cu aceiasi ura in ochii ce-mi zambeau odata, intrun capot strain la fel ca privirea ei se uita la mine ca si cum stia ca-s jos la receptie si am urcat si eu.

-Ati gresit camera… aceasta e o camera single… ca si mine…
-Asculta… aaa… te rog…aaa.. vreau sa fii sotia mea!
-Eu nu vreau… incearca alaturi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu