miercuri

pe pereţi

Pe bulevard vis a vis de Mec-ul de la Cismigiu sta inscriptionat in dublu exemplar
 „femei nu tolerati misoginii” ;). Eu un misogin light tot as avea o completare, un indemn la adresa intolerabilelor... e ca o minge perfect ridicata la fileu... genu de mesaj care naste contramesaje si replici mai bune.
Mi-am adus aminte de celebrul arhicunoscutul „ Malone mui$tu ” toata copilaria m-am intrebat cine e si de ce e asa, insa reintalnidu-ma atat de des cu "strigarea" treptat am inceput sa n-am dubiu...malone exista si daca exista este... cu siguranta,  dar cine o fi?....  asta cred ca e cel tare mit urban mioritic.
La fel de tare e si “ stiati ca andreea marin se caca ? “ e super funny si chiar o vizualizez pe zana cu mainile incrucisate si cu picioarele putin indoite facand cute pe frunte si regretand ca a mancat prea multe fibre… insa…insa daca eram andreea marin si doream sa mazgalesc o replica ziceam intr-o romana la fel de curata “ your shit don`t stink ?? “ .
Pe primul loc insa si fara replica, pe undeva pe langa Dambovita, langa Izvor, cu o caligrafie artistica demna de un Dorel cherchelit in ziua de salariu sta scris urmatoarea chestiune:
“ ISUS PLEACA ”
Si vorba unei bune prietene: ... “Nobody fucks with the Jesus”.

2 comentarii:

  1. stai, frate... n-am citit eu postul cum trebuie sau n-ai zis ce replica ai la femei, nu tolerati misoginii!?

    RăspundețiȘtergere
  2. @yesterday me:
    N-am zis-o ... n-o zic :) toată:
    Faceti-le ceva intolerabil...

    RăspundețiȘtergere