miercuri

mulinez...

 - ei...dacă n-avem talent...
 - băă eu dacă aş avea timp, aş scrie un roman, viaţă bă viaţă, nu chestii supte din deget...băi Cocoloş ascultă pe mine, că vezi Doamne sensibilitate, suflet de vioară... "
Toma Caragiu Operatiunea Monstru.

Actul I exterior

 - Hmm.. aşa din prima..
 - Da, ce are...
 - Nici nu stiu cum te numeşti, nici nu ţi-am văzut bine culoarea ochilor...
 - Eduard...negrii...
 - Păi bine măi black eyed Eduard ce părere o să-ţi faci tu despre mine, si despre femei in general...
 - Ca nu poţi rezista unui tip carismatic, şarmant dar cu un aer trist, neîndemanatec, imbrăcat in negru, cu un aer hollywoodian... ce părere, nici o părere, ce părere să-ti faci după o seară, decăt o părere de moment care ulterior poate fi ştearsă sau schimbată de tine, de femei in general...
 - Ha-ha... pfff... in your dreams


Actul II interior

- Cam sinistru aici la tine... frig.... de ce nu mă ţii in braţe?
- Ahh... nu pot să tin femeile in braţe...
- Sa ştii ca dacă am venit, nu inseamnă neapărat că...
- Dar, inseamnă ceva... poate...nu? Cine ştie...decăt tu ştii...
- Nici eu nu stiu...nu vreau sa par accesibilă...
- Cine vrea?? nici eu nu vreau...
- Ai prezervativ??
- Ahhh, nu stiu...creed...poate...
- Ai sau n-ai?!
- Prezervativele sunt turn-off oricum, ca si cum ai bea cafea prin tifon, ca si cum ai fuma prin filtru...
- Cele mai idioate comparaţii...sincer n-am purtat niciodată un prezervativ... dar eşti pe langă... si crede-mă că nu-mi trebuie să-mi fac griji pentru... copii... duh...sunt turn-on?
-Mie îmi plac copii...
-Esti pedofil?
-Nu... îmi plac cum zâmbesc....
-Al meu o sa zâmbesca decăt in poza de buletin, eu o sa fac un urlător, un pokemon, un gremlin, un ...
-oK ... Ok...oricum nu e doar asta...
-Da.... da...eu sunt  Concupiscienta din Costanta, tata lucra in port, toata ziua, toată noaptea pe docuri cu marinarii...ăştia negrii mmm hmm, cu ăştia... nici măcar nu aveam remuşcări...
-Si mama ta... lucra la o herghelie, nu-i aşa? Black Beauty ceva...
-Aia e iapă !!
-Nu mă mai miră nimic...
-Auzi...a fost o idee proastă..plec...
-Nu nu pleca...te rog.... nici eu nu sunt... bine majoritatea au fost virgine, dar după ce m-am culcat cu ele am recidivat iar...si iar...până la promiscuitate...deci...şi eu aveam remuşcări...eram plin de remuşcături...zgărieturi.... ce mai...si eu am fost un tarf`
-Cum adică si eu  cum adică si eu ... băi baiatule plec...rămâi si ti-o iei la la-bă!!
-Eduard ScissorHands?? Niciodată!!!


actul III Interior exterior Interior exterior 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu