miercuri

p

Vai aceste cuvinte ne doare Jean Constantin Secretul lui Bachus
                                                                       
 E un cuvant mare, des folosit, aş putea spune maliţios pe buzele tuturor, sau şi mai vulgar in gura tuturor de la cei cu tâta-n gura, la cei cu tâţa-n gura din alt scop, la cei cu barba sura.. Are conotatii multiple de cele mai multe ori negative: ce ai facut?  am facut o p , stii ceva?  ..stiu o p , sau ciobanu avea 100 de oi da miei p ,  sau cand vrei sa exprimi tolerantă si nediscriminare  p nu stie carte, starea de ebrietate a baut ceva ..e beat p , nepăsare: ma doare-n p, sau o ca remarca sexista sau curajul cuiva: spaima p asta esti exprimi o distanta relative mica: la un lat de p.


Nu inteleg deloc fetele ce folosesc sintagma p mea. Da, pe langa toate inegalitatile dintre sexe se mai adauga si asta, ele nu pot avea asta, nu o pot avea in sensul ala…cum nici noi nu puteam avea π in sensul ala.

Aveam un prieten foarte bun, nu n-a murit, care avea un tic verbal.
-Ba ai tigari?
-Tigari ..bagi p in ele..n-am
-Ba bem o bere
-Beree? Bagi p in ea de bere..bem
-Ba daca mergem la alea in camin nu luam prezervative?
-Prezervative?? Bagi p in ele de prezervative…

Nu ma intelegeti gresit, eu nu stau cu ea in gura, nu folosesc acest cuvant foarte des, desi stropit cu acid sinceric aş putea recunoste ca stau cu ea in minte non stop, gandindu-ma unde as mai putea sa o pun…
Si cel mai frumos compliment pe care l-am primit avea p in el….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu