marți

Versus



Nu mă pot plânge că nu sunt marele câştigător. Mă critic des şi mă gratulez cu tot felul de epitete care-mi ştirbesc increderea cum ar ştirbi Iron Mike un amator incoştient să urce in ring cu el. Mike ăsta e un fost mare campion de box la categoria grea, ori a murit ori a fost ziua lui, altfel nu-mi explic de ce tot am vazut reportaje cu el la televizor zilele astea.

Nu.... sunt departe de a fi un looser, doar că nu sunt competitiv, sunt apatic, indolent, leneş. N-am frică de eşec, mă apasă doar in cazul în care reuşita mea e legată in mod direct de bucuria, satisfacţia celor dragi mie. Gena in familie e foarte competitivă. Bunica-mi intreba tatăl: "Unde te duci? la fotbal? Să deie Dumnezeu să birui"... şi era foarte serioasă. Eu din păcate nu sunt aşa. Spun din păcate nu pentru că m-aş fi facut fotbalist şi-mi irosesc talentul ca Mutu, ci pentru că n-am nici un  joc pentru care să mor să-l căştig.

Imi dau seama că totuşi dacă aş vrea să căştig, trebuie să-mi aleg cu atenţie  jocul şi adversarii. N-aş avea nici o şansă la meci de box cu mai sus pomenitul, poate l-aş bate la altceva... baschet, şah, tabinet sau poate aş căştiga un meci de box, dar versus altui gen de adversar, tot negru bine făcut, mult mai inalt: Stevie Wonder.
Ok , dar n-am să ma bucur de un K.o in faţa unui adversar irelevant. Cum să mă dau mare la apă mică, cum să ma dau dotat in faţa sau in spatele unei chinezoaice? Deci trebuie sa-mi aleg un oponent accesibil, undeva la jumatatea dintre imposibil şi facil.

Dar dragostea, e şi ea un  joc ? O competitie ? Sigur versus un rival(ă) poate fi considerat o competiţie, dar între tine si persoana dorită e un joc, o intrecere? Se spune că exista un chaser intr-o relaţie, unul care trage mai mult, cel care ţine flacăra aprinsă. Cred ca acea persoană se află intr-o competitie, joaca un  joc, poate pierde. De ce pierde? Nu şi-a ales bine jocul ? Adversarul ? N-a jucat fair-play ?
Fizic si chimic la jocul ăsta  nu stau rau. Am pierdut totuşi in runda 7-a prin k.o. tehnic. Binecunoscul truc cu potcoava in mănuşa. Potcoavă de cal mort de bandit.

6 comentarii:

  1. Dragostea este un joc serios. Dar este un joc de echipa. Nu esti adversarul ei, esti coechipier. Lupti impotriva tuturor lucrurilor care te impiedica sa iubesti. Si ajungand la final sa-ti dai seama ca iubesti cu adevarat si ca ai niste sentimente greu de descris..... inseamna ca ai invins. Ai castigat jocul. Intreaba Orice

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar cind admiram titele fetei am fost socat sa descopar ce coaie mari are tipul ?! Da' m-am linistit, ca-s manusile. Asa-i ca-s manusile ?

    RăspundețiȘtergere
  3. O ce onoare, distinsul domn Popescu, pe o strada din Ferentari :) Iti dau o fata?

    Coaiele mici sunt o calitate, manusile de box... ajuta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim5:57 p.m.

    http://fispas.blogspot.com/2010/10/meci-de-baschet.html
    o alta viziune a meciului vietii

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos si original. Vreau si eu mireasa de-i place baschetul.

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim1:23 a.m.

    mirelui ii place. A fost printre altele si antrenor de baschet la niste pitici mai uriasi in America. De aia hraniti cu Mc'D ;)

    RăspundețiȘtergere