duminică

F1

-Ce tot vrei mă..
-Nimic..
-Hai mă nu te pizdifica zi-mi ce vrei.
-Nu ştiu ma sunt in panică, caut o faţă prietenoasă, ceva care imi aduce aminte de un mediu stabil..in care eu sunt o constantă. O faţa prietenoasă care sa-mi zâmbească în felul ăla ce mă face să mă simt sexi si dăştept, care să-mi guste replicile şi care să-mi soarbă cuvintele. Ca Memo din Cartea Cartilor am rămas blocat si trebuie cineva să mă intoarcă..cineva dar nu oricine.
-Eu huh?
-Daa. Tu. Ce-i aşa greu de crezut. Tu imi eşti dragă, de tine imi e dor, pe tine te visez, la tine ma gândesc de şaisprezece ori pe zi...
-Esti maniac...treci mai departe..
-Mă ascultă-mă, vino acum la mine am o sticlă de vin, iţi fac ceva de mâncare, ceva cu mult usturoi, apoi ne punem muzică, bem si fumăm ...dansăm. Apoi dormim îmbraţişaţi, incep şi eu săptămâna intrun fel nesperat de bun, cafea dimineaţa si plec voios la muncă.
-Măă tu vrei sa mi-o tragi...
-Nu să innebunesc.
-Eşti nebun oricum..
-Mda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu