joi

slab slab foarte slab

 Cică de aia l-au aruncat pe Osama(decuvinte) in mare, sa n-aibe shemagh-arii locuri de pelerinaj, deh cel mai destept om din lume ie americanu. Io nu mi-am aruncat teroristele in mare, m-am certat cu ele in drum spre casa ca sa zic aşa, n-am avut inspiraţia sa-i zic " Hai fă in Ferentari, pe strada Veseliei, acolo ne despartim official, imi dai papucii si scrisorile `napoi, bocim un pic ca n-a fost sa fie si mergem dracu mai departe". Apoi na... dacă voiam sa am un momento, dacă eram prea vesel si-mi pareau toate roz, mă duceam pe Veseliei sa plâng.
Dar cum  mi-am "regizat" fara sa vreau despartirile, certurile, supărarile in locuri ce imi apar des sub paşi ori merg in zig zag prin Bucuresti ori mă opresc sa ma oftez prin colţuri din urbe ce-mi trezesc amintiri.

2 comentarii:

  1. la a doua citire m-am supărat: cum adică să-ţi faci groapă pentru sfâşitoare din marea mea? dă-le-ntr-o apă curgătoare care seacă des mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda...pe Apa Sambetei :)

    RăspundețiȘtergere