miercuri

s-a furat mireasa

M-a sunat un prieten, fost coleg de facultate. Sa-mi aminteasca ca are nunta. E pefect guy asta , el era intodeauna era prezent la cursuri si seminarii, arata si se imbraca bine, nu bea nu fumeaza, ia lectii de chitara si-a dat masteratul, si-a planificat atent pasii in viata iar acum are nunta cu o fosta colega. E singurul baiat care-l cunosc ce e “good boy” fara sa fie deloc “geek”. Nu-mi  cere-ti id lui de mess…   :) baietii astia ori sunt dati ori sunt gay… iar el se da peste 2 saptamani.

Nu despre admiratia mea fata de el doream sa scriu, ci despre nunta/nunti.
Mi-a zis ca indiferent de situatia mea financiara sa vin si ca-si doreste foarte mult sa fiu prezent. Urasc nuntile cu dar. Banii in plic. Strigatul. Daca o sa am norocul sa fiu ginerica nunta mea v-a fi cu totul speciala, rupta din context. Fara manele. Poa` sa se supere tot neamul. Ok… pentru moldovenii mei muzica populara dar nu in exces. O sa fie un band care o sa-mi cante cel putin 10 piese alese.No fucking Dj.
Si multi tineri. Si nu o sa vreau bani. Doar cadouri. Si nu neaparat noi. Tin minte ca am ajuns la tara acum vre-o 2 ani si-am uitat sa-i iau ceva bunicului. Luasem multe cadouri dar il uitasem pe el. Imediat mi-am dat jos cureaua de la paltaloni si i-am intins-o: “ ia-o tataie ai grija de ea ca-i din Spania”. Adica… ceva simbolic. Daca un prieten drag tine la mine poa` sa fie si ceva de genu “ma stiu ca-ti place de prietena mea…daca tot te casatoresti ti-o dau la noapte sa va distrati in 3”… adica nu fac nazuri.
Si daca tipul asta m-a sunat de la repetitiile pentru dansul miresei-vals eu o sa dansez un tango` sau ceva senzual si sexy. Ma si vad intr-un costum negru cu dungulite subtiri pasind ca o felina pe ringul de dans.
Urasc nuntile moderne…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu